MARIMEKKO-POP-UP-MYYMÄLÄ AVAUTUU MAAILMANKUULUUN SELFRIDGES-TAVARATALOON LONTOOSEEN

Marimekko Oyj, Lehdistötiedote 9.1.2012 klo 14.00

Marimekon rohkeat värit ja kuviot saapuvat tänään 9. tammikuuta 2012 avautuvassa pop-up-myymälässä puoleksi vuodeksi maailman parhaimmaksi tavarataloksi äänestettyyn Selfridges-tavarataloon Lontoon sydämeen.  Marimekon sisustustuotekärjellä kutsuva 124-neliöinen pop-up-myymälä on toteutettu yhteistyössä maineikkaan skandinaavisen design- ja huonekaluliikkeen ja Marimekon pitkäaikaisen Iso-Britannian agentin, Skandiumin, kanssa.

“Olemme innoissamme Marimekko-pop-upin saapumisesta epäilemättä yhteen maailman kiinnostavimmista tavarataloista. Yli satavuotias Selfridges tunnetaan yleisölle mielenkiintoisia brändejä ja ilmiöitä esittelevänä sekä kuluttajankokemukseen alati kiehtovia, uusia näkökulmia tuovana instituutiona. Marimekko edustaa tässä ajassa erittäin ajankohtaista ajattomuuden ja nykyaikaisuuden yhdistelmää. Designiemme kautta haluamme synnyttää tunteita ja tunnelmia elämän eri hetkiin ja ympäristöihin. Uskomme ihmisten ottavan Lontoossa Selfridgesiin saapuvan Marimekko-pop-up-myymälän vastaan samalla innolla kuin viime kuukausina avautuneet toiset myymälämme New Yorkissa, Oslossa ja Tukholmassa...", kertoo myyntijohtaja Päivi Lonka.

Tänään Selfridges-tavaratalossa avautuva Marimekko-pop-up-myymälä vahvistaa Marimekon läsnäoloa Lontoon alueella edelleen yhdessä St. Christopher’s Place -alueella ja Boxpark Shoreditch -pop-up-tavaratalossa sijaitsevien Marimekko-myymälöiden kanssa.

Osoite:
Selfridges & Co
Marimekko-pop-up 4. krs
400 Oxford Street
Lontoo W1A 1AB

Lisätiedot ja kuvapyynnöt:

MARIMEKKO OYJ
Markkinointiviestintä

Tiina Alahuhta-Kasko
Vt. markkinointijohtaja, Head of PR
tiina.alahuhta-kasko@marimekko.fi

JAKELU: