Finnair code share -yhteistyöhön Bangkok Airwaysin kanssa

Finnair on solminut code share -sopimuksen Bangkok Airwaysin kanssa. Uudet yhteistyölennot tarjoavat entistä paremmat jatkoyhteydet Thaimaan kohteisiin matkustajille, jotka lentävät Finnairin suorilla lennoilla Bangkokiin, Hongkongiin tai Singaporeen.

Juuri alkaneen yhteistyön ansiosta Finnair tarjoaa matkustajilleen uusia mahdollisuuksia tutustua samalla matkalla kahteen Aasian-kohteeseen. Finnair on ainoa eurooppalainen lentoyhtiö, joka tarjoaa välilaskumahdollisuuden Hongkongiin ja Singaporeen matkalla suosituimpiin rantalomakohteisiin Koh Samuille, Phuketiin ja Chiang Maihin Thaimaassa.

"Finnairin päivittäiset lennot Helsingistä Singaporeen, Bangkokiin ja Hongkongiin tarjoavat nyt sujuvan jatkoyhteyden suoraan Koh Samuin paratiisisaarelle. Kaksi kertaa päivässä lennettävältä Bangkokin-lennoltamme on lisäksi yhteys eurooppalaisten suosimaan Pohjois-Thaimaan Chiang Maihin sekä etelän Phuketiin", Finnairin kaupallisista sopimuksista vastaaja johtaja Hannu Sundberg kertoo.

Päivittäisillä yhteistyölennoilla välillä Bangkok-Samui, Bangkok-Phuket, Bangkok-Chiang Mai, Singapore-Samui sekä Hong Kong-Samui tulee olemaan sekä Finnairin (AY) että Bangkok Airwaysin (PG) lennonnumerot.

Bangkok Airlines on ainoa aasialainen lentoyhtiö, joka on voittanut Skytrax-luokituksen Best Regional Airline -palkinnon kuutena vuonna peräkkäin.

Lisätietoja:
Finnair Media Desk puh. 09 818 4020, comms(a)finnair.com