EFORE KEHOTTAA VASTAANOTTAMAAN VUOSINA 1994, 1995 JA 1997 TOTEUTETUISSA RAHASTOANNEISSA ANNETUT OSAKKEET

Espoo, 2012-01-17 14:10 CET (GLOBE NEWSWIRE) --

EFORE OYJ    Pörssitiedote       17.1.2012   klo 15.10

Efore Oyj:n hallitus on päättänyt, että 12.4.1994, 16.2.1995 ja 6.3.1997 tehtyjen rahastoantipäätösten nojalla vuosina 1994, 1995 ja 1997 toteutetuissa rahastoanneissa annetut, vielä vastaanottamattomat osakkeet julistetaan menetetyiksi, ellei niitä oteta vastaan viimeistään 31.1.2013.

Efore Oyj kehottaa menetetyiksi julistamisen uhalla osakkeenomistajiaan ottamaan vastaan edellä 12.4.1994, 16.2.1995 ja 6.3.1997 tehtyjen rahastoantipäätösten nojalla toteutetuissa rahastoanneissa annetut, vielä vastaanottamattomat osakkeet viimeistään 31.1.2013. Osakkeiden vastaanottaminen tapahtuu esittämällä Efore Oyj:lle vaatimus, jossa ilmoitetaan mille arvo-osuustilille vaaditut osakkeet tulee rekisteröidä.

Jollei mainituissa rahastoanneissa annettuja osakkeita vaadita yhtiöltä viimeistään 31.1.2013 mennessä, myydään osakkeet niihin oikeutetun lukuun julkisessa kaupankäynnissä. Sillä, jolla on oikeus osakkeisiin, on tämän jälkeen oikeus vain myynnistä kertyneisiin varoihin, joista on vähennetty kehotuksesta ja myymisestä aiheutuneet kulut. Varat, joita ei ole nostettu neljän vuoden kuluessa myynnistä, lankeavat yhtiölle.

Kehotus perustuu vanhan osakeyhtiölain (Osakeyhtiölaki 29.9.1978/734 muutoksineen) 4 luvun 14 §:ään.

Tämä kehotus julkaistaan lisäksi virallisessa lehdessä ja Efore Oyj:n internetsivuilla sekä lähetetään osakkeisiin oikeutetuille osakkeenomistajille, joiden yhteystiedot ovat yhtiön tiedossa.

EFORE OYJ

Vesa Vähämöttönen

Lisätietoja antaa Efore Oyj:n talousjohtaja Olli Nermes, puh 09 4784 6304.

Nasdaq OMX Helsinki Oy

Efore-konserni

Efore on vaativia tehoelektroniikkatuotteita kehittävä ja valmistava kansainvälinen yhtiö. Yhtiön tuotekehitys- ja markkinointiyksiköitä on Suomen lisäksi Kiinassa ja Ruotsissa. Yrityksen tuotantoyksiköt sijaitsevat Kiinassa ja Virossa. Lokakuussa 2011 päättyneellä tilikaudella konsernin liikevaihto oli 88,1 milj. euroa ja sen palveluksessa oli keskimäärin 960 henkilöä. Efore Oyj:n osake on listattu Helsingin pörssin päälistalla.

www.efore.fi

talousjohtaja Olli Nermes, puh 09 4784 6304