INVISIO Communications tidigarelägger Bokslutskommuniké för 2011 och Årsstämma 2012

Stockholm, 27 januari 2012

Styrelsen i INVISIO Communications AB (publ) har beslutat att publicera INVISIOs Bokslutskommuniké för helåret den 3 februari 2012 istället för, som tidigare kommunicerat, den 17 februari 2012. Därtill har styrelsen beslutat att tidigarelägga Årsstämma 2012 till den 20 april istället för som tidigare kommunicerat den 4 maj 2012.

För ytterligare information, kontakta:
Lars Højgård Hansen, vd för INVISIO Communications
Mobil: + 45 53 72 77 22
lhh@invisiocommunications.com

Om INVISIO Communications AB
INVISIO Communications AB är ett publikt företag som är noterat på First North Premier Segment (IVSO), en alternativ aktiemarknad på Nasdaq OMX Stockholm. INVISIO Communications har patent på "Bone Conduction"-tekniken, som stödjer bästa möjliga ljudkvalité i extrema ljudmiljöer, samt Soft Spring för optimal komfort i örat. Båda patenten finns i företagets INVISIO®-headsets för konsument och professionella användare. Produkterna används av militär, specialstyrkor, polis, brandmän och säkerhetsföretag runtom i världen och de produkter som tillverkas av Motorola till följd av licensavtal. Mer information finns på företagets hemsida www.invisiocommunications.com. Mangold Fondkommission AB (tel. + 46-8-503 015 50) är certifierad rådgivare för INVISIO Communications AB på First North Premier Segment.