TAKOMA OYJ:N VARSINAISEN YHTIÖKOKOUKSEN 31.1.2012 PÄÄTÖKSET

Tampere, 2012-01-31 13:17 CET (GLOBE NEWSWIRE) --

Takoma Oyj:n varsinainen yhtiökokous pidettiin tiistaina 31. tammikuuta 2012 Tampereella.

Yhtiökokous vahvisti esitetyn tilinpäätöksen 1.11.2010 - 31.10.2011 ja päätti siirtää emoyhtiön tilikauden tappion kertyneiden voittovarojen tilille vähennykseksi. Yhtiökokous päätti hallituksen esityksen mukaisesti, että osinkoa 31.10.2011 päättyneeltä tilikaudelta ei jaeta. Yhtiökokous myönsi vastuuvapauden hallituksen jäsenille ja toimitusjohtajalle.

Takoma Oyj:n kuusijäseniseen hallitukseen valittiin entiset hallituksen jäsenet Juha Sarsama, Kimmo Korhonen, Tapio Tommila, Harri Kumpu ja Juhani Vesterinen. Hallituksen uudeksi jäseneksi valittiin Thomas Rönnholm. Hallituksen jäsenille maksetaan palkkiota 1.500,- euroa kuukaudessa. Hallituksen jäsenelle, joka on yhtiöön tai sen kanssa samassa konsernissa olevaan yhtiöön työ- tai palvelussuhteessa, ei makseta palkkiota. Lisäksi yhtiökokous päätti, että hallituksen jäsenille maksetaan päivärahat ja matkakulut kulloinkin voimassa olevan verolainsäädännön mukaisesti.

Varsinaisiksi tilintarkastajiksi valittiin KHT Janne Rajalahti ja KHT-yhteisö PricewaterhouseCoopers Oy päävastuullisena tilintarkastajanaan KHT Markku Launis. Tilintarkastajille maksetaan palkkio kohtuullisen laskun mukaan.

Hallitus piti järjestäytymiskokouksensa heti yhtiökokouksen jälkeen ja valitsi keskuudestaan puheenjohtajaksi Juha Sarsaman ja varapuheenjohtajaksi Tapio Tommilan.

Takoma Oyj

Kimmo Korhonen