Amer Sports Oyj mitätöi omia osakkeita

Amer Sports Oyj
PÖRSSITIDOTE                                                                                       31.1.2012 klo 14.50

Amer Sports Oyj:n hallitus on päättänyt mitätöidä yhteensä 3 000 000 yhtiön hallussa olevaa omaa osaketta eli noin 2,5 % yhtiön rekisteröidystä osakkeiden lukumäärästä. Mitätöinnillä ei ole vaikutusta yhtiön osakepääomaan. Mitätöinnin jälkeen yhtiöllä on hallussaan 1 012 125 omaa osakettaan.

Yhtiön kaikkien osakkeiden lukumäärä mitätöinnin jälkeen on 118 517 285.

Mitätöinti tulee voimaan, kun se on merkitty kaupparekisteriin.

AMER SPORTS OYJ

Lisätietoja:
Viestintä- ja sijoittajasuhdejohtaja Päivi Antola, puh. (09) 7257 8233

JAKELU:
NASDAQ OMX Helsinki,
www.amersports.com

AMER SPORTS
Amer Sports (www.amersports.com) on urheilualan yhtiö, jonka kansainvälisesti tunnettuja tuotemerkkejä ovat Salomon, Wilson, Atomic, Arc'teryx, Precor, Suunto ja Mavic. Amer Sports tarjoaa teknisesti edistyksellisiä urheiluvälineitä, jalkineita ja asusteita, jotka parantavat urheilusuoritusta ja lisäävät urheilusta ja ulkoilusta saatavaa nautintoa. Yrityksen toimintaa tasapainottavat monipuolinen laji- ja tuotevalikoima sekä läsnäolo kaikilla tärkeillä markkinoilla. Amer Sportsin osakkeet on listattu NASDAQ OMX Helsingissä.

Amer Sports Oyj mitätöi omia osakkeita