Mikko Marsio nimitetty Dovre Groupin johtoryhmään

Espoo, 2012-02-16 08:00 CET (GLOBE NEWSWIRE) --
Dovre Group Oyj                    Pörssitiedote                          16.2.2012 klo 9.00

Mikko Marsio nimitetty Dovre Groupin johtoryhmään

Dovre Group on nimittänyt Mikko Marsion konsernin johtoryhmään vastuualueenaan APAC ja MEA -alueiden liiketoiminnat sekä muut yhtiön liiketoiminnan kehitystehtävät. Marsio on koulutukseltaan diplomi-insinööri ja on aikaisemmin toiminut kansainvälisen liiketoiminnan kehitys- ja johtotehtävissä, viimeksi EDB ErgoGroupissa. Ennen EDB ErgoGroupia Marsio on toiminut liiketoiminnan johtotehtävissä Itellassa ja Hewlett-Packardin Aasian toiminnoissa, sijaintipaikkanaan Singapore, sekä työskennellyt liikkeenjohdon konsulttina. Marsio aloittaa uudessa toimessaan 5.3.2012.

”Toivotan Mikon tervetulleeksi Dovre Groupiin”, sanoo toimitusjohtaja Janne Mielck. ”Mikon toimi on konsernissa uusi, ja tehtävän painopiste on ensivaiheessa konsernin liiketoiminnan vahvistaminen Aasiassa ja Tyynenmeren alueella sekä Lähi-idässä. Mikon vankka kokemus ja kansainvälinen tausta antavat hyvät valmiudet menestyä tässä tehtävässä.”

Lisätietoja:
Dovre Group Oyj
Toimitusjohtaja Janne Mielck
Puh. 020 436 2000
janne.mielck@dovregroup.com

www.dovregroup.com

Dovre Group on kansainvälisesti toimiva projektihenkilöstön ja -johtamisen palveluiden sekä projektinhallinnan ohjelmistojen toimittaja. Dovre Group -konsernin liiketoimintaryhmät ovat Project Personnel, Consulting ja Software. Vuonna 2011 Dovre Group -konsernin liikevaihto oli 73 miljoonaa euroa. Maailmanlaajuisesti konsernissa toimii yli 400 henkilöä.

JAKELU:
NASDAQ OMX Helsinki Oy