Lassila & Tikanojan vuoden 2011 vuosikertomus, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä ja vuosikooste julkaistu

Helsinki, Suomi, 2012-02-23 12:30 CET (GLOBE NEWSWIRE) -- Lassila & Tikanoja Oyj Pörssitiedote 23.2.2012 klo 13.30

Lassila & Tikanoja Oyj:n vuoden 2011 vuosikertomus, Suomen listayhtiöiden hallinnointikoodissa tarkoitettu erillinen selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä kooste vuonna 2011 julkistetuista pörssitiedotteista on julkaistu yhtiön internetsivustolla osoitteessa www.lassila-tikanoja.com. Vuosikertomus 2011, joka sisältää tilinpäätöksen ja toimintakertomuksen, on saatavissa suomeksi ja englanniksi.

Painettu vuosikertomus julkaistaan viikolla 10. Se postitetaan vain yhtiön ylläpitämällä postituslistalla oleville. Vuosikertomuksen voi tilata joko yhtiön internetsivustolla olevalla tilauslomakkeella tai sähköpostitse osoitteesta ir@lassila-tikanoja.fi.

LASSILA & TIKANOJA OYJ

Ville Rantala
talousjohtaja

LIITTEET
Vuosikertomus: tilinpäätös 2011 PDF
Vuosikertomus: yleisosio 2011 PDF
Selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä 2011 PDF
Vuosikooste 2011 PDF

Lisätietoja antaa Keijo Keränen, Head of Treasury and IR, puh. 050 385 6957.

Lassila & Tikanoja on erikoistunut ympäristönhuoltoon sekä kiinteistöjen ja laitosten tukipalveluihin. Yhtiö on merkittävä puupohjaisten biopolttoaineiden, kierrätyspolttoaineiden ja uusioraaka-aineiden toimittaja. L&T toimii Suomessa, Ruotsissa, Latviassa ja Venäjällä. L&T:n liikevaihto vuonna 2011 oli 652 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää 9500 henkilöä. L&T on listattu NASDAQ OMX Helsingissä.

Jakelu:
www.lassila-tikanoja.com