Micronic Mydata publicerar idag årsredovisningen för 2011

Täby, den 23 mars, 2012 - Micronic Mydata AB (publ), noterat på NASDAQ OMX Stockholm, Small Cap: MICR, publicerar idag årsredovisningen för 2011 på hemsidan.

Årsredovisningen kommer att distribueras till samtliga aktieägare med start den 23 mars 2012.

Årsstämma hålls den 23 april 2012. Kallelse till årsstämman har publicerats den 22 mars 2012.

Kontaktpersoner:
Peter Uddfors                                                       Carina Wång
VD och koncernchef                                              CFO
Tel: 08-638 52 00                                                  Tel: 08-638 52 00

peter.uddfors@micronic-mydata.com                  carina.wang@micronic-mydata.com

Om Micronic Mydata AB
Micronic Mydata AB är ett högteknologiskt företag som utvecklar, tillverkar och marknadsför en serie laserbaserade mönsterritare för framställning av fotomasker samt avancerad ytmonteringsutrustning för flexibel elektronikproduktion. Mönsterritare används av världens ledande elektronikföretag i tillverkningen av bildskärmar för TV-apparater och datorer, i tillverkningen av halvledarkretsar samt för avancerad elektronisk kapsling. Ytmonteringsutrustning, inklusive mjukvaru­program, används för ytmontering av elektroniska komponenter på mönsterkort och för stencilfri applicering av lodpasta på mönsterkort. Ytmonteringsutrustning används av såväl stora som små tillverkare av elektronik inom rymd-, flyg, energi-, dator- och telekomindustrin. Micronic Mydatas huvudkontor ligger i Täby utanför Stockholm och koncernen har dotterbolag i Frankrike, Japan, Kina, Nederländerna, Singapore, Storbritannien, Sydkorea, Taiwan, Tyskland och USA. För mer information, besök hemsidan www.micronic-mydata.com