Ordinær generalforsamling 2012

Hellerup, 2012-03-30 13:19 CEST (GLOBE NEWSWIRE) -- Der afholdes ordinær generalforsamling i Foreningen Fast Ejendom, Dansk Ejendomsportefølje f.m.b.a. tirsdag den 24. april 2012 kl. 16:00.

Generalforsamlingen afholdes hos Cura Management A/S på adressen Tuborg Havnevej 19, 2900 Hellerup med følgende

1. Bestyrelsens beretning for regnskabsåret 2011

2. Fremlæggelse af årsrapport 2011 til godkendelse og forslag til resultatets anvendelse

Foreningens årsrapport for 2011 kan gennemses ved henvendelse på Foreningens kontor og downloades fra Foreningens   website, www.fastejendom.dk.

For regnskabsåret 2011 indstiller bestyrelsen en udlodning på 0 kr. pr. foreningsbevis.

3. Valg af medlemmer til bestyrelsen

I overensstemmelse med Foreningens vedtægter er Flemming Borreskov, Jesper Bo Hansen og Søren Schjødt-Hansen på valg i 2012. Bestyrelsen indstiller alle tre til genvalg.

4. Valg af revisor

Foreningens revisor er KPMG Statsautoriseret Revisionspartnerselskab. Bestyrelsen indstiller revisor til genvalg.

Der er ikke indkommet forslag.

6. Bemyndigelse til bestyrelsen til i tiden indtil næste ordinære generalforsamling at opkøbe egne foreningsbeviser for op til 20 % af de af foreningen udstedte foreningsbeviser til den på købstidspunktet gældende børskurs +/- 10 %.

Tilmelding, adgangskort og dagsorden

Ethvert medlem af Foreningen er berettiget til at deltage i generalforsamlingen, når vedkommende senest tre dage forinden afholdelsen af generalforsamlingen har tilmeldt sig som deltager deri.

Dagsorden og eventuelle forslag, samt den reviderede årsrapport for perioden 1. januar - 31. december 2011 er fremlagt til eftersyn for medlemmerne på foreningens kontor, Tuborg Havnevej 19, 2900 Hellerup, alle hverdage i tidsrummet 9-16 til og med den 24. april 2012 og kan tillige findes på foreningens website www.fastejendom.dk.

Tilmelding, bestilling af adgangskort og eventuel afgivelse af fuldmagt kan foretages elektronisk via www.fastejendom.dk ved brug af depotnummer og adgangskode.

Investorer, der har anmodet om fremsendelse af indkaldelse med post, kan tillige foretage tilmelding, bestilling af adgangskort og eventuelt afgive fuldmagt ved at returnere den modtagne tilmeldings- og fuldmagtsblanket til

Computershare A/S
Kongevejen 418
2840 Holte,

eller på fax. 45 46 09 98, senest den 23. april 2012 kl. 16.00.

Hellerup, den 30. marts 2012

Niels Roth
Bestyrelsesformand

For yderligere oplysninger venligst kontakt