Alm. Brand Bank A/S - Forløb af ordinær generalforsamling afholdt den 23. april 2012

København, 2012-04-23 09:57 CEST (GLOBE NEWSWIRE) -- Den dags dato afholdte ordinære generalforsamling i Alm. Brand Bank A/S blev gennemført i overensstemmelse med den fremlagte dagsorden og de fremlagte fuldstændige forslag.

Årsrapporten for 2011 blev godkendt, og der blev meddelt decharge til bestyrelse og direktion.

Bestyrelsens forslag om at overføre årets underskud på 918.219 tkr. efter skat til egenkapitalen blev vedtaget.

I overensstemmelse med bestyrelsens forslag blev alle de generalforsamlingsvalgte bestyrelsesmedlemmer gårdejer Jørgen Hesselbjerg Mikkelsen, adm. direktør Boris Nørgaard Kjeldsen, statsaut. revisor (med deponeret beskikkelse) Arne Nielsen og adm. direktør Søren Boe Mortensen genvalgt til bestyrelsen, og direktør Jan Skytte Pedersen blev valgt som nyt bestyrelsesmedlem.

Deloitte Statsautoriseret Revisionspartnerselskab blev genvalgt som revisor for selskabet.

Generalforsamlingen godkendte bestyrelsens forslag om godkendelse af lønpolitik for Alm. Brand Koncernen.

På et møde efter generalforsamlingen konstituerede bestyrelsen sig uændret med Jørgen Hesselbjerg Mikkelsen som formand og Boris Nørgaard Kjeldsen som næstformand.

Eventuelle henvendelser vedrørende denne selskabsmeddelelse bedes rettet til adm. direktør Kim Bai Wadstrøm på tlf.nr. 35 47 70 14 eller kommunikationsdirektør Susanne Biltoft på tlf.nr. 35 47 76 61.