Forløb af generalforsamling i Arkil Holding A/S den 25. april 2012

På selskabets ordinære generalforsamling onsdag den 25. april 2012 blev bestyrelsens beretning og årsrapport godkendt, ligesom der blev meddelt décharge for direktion og bestyrelse.

Bestyrelsens forslag om bemyndigelse til at lade selskabet erhverve egne aktier indtil næste ordinære generalforsamling, dog senest den 25. oktober 2013, inden for en samlet pålydende værdi af maksimalt 10% af den til enhver tid værende aktiekapital blev vedtaget. Erhvervelsen skal ske til en kurs, der ikke må være højere end den på overdragelsestidspunktet på Københavns Fondsbørs noterede slutkøberkurs for B-aktier med tillæg af 10%. Endvidere blev ændring af fristen i vedtægternes § 3a stk. 1 for forhøjelse af aktiekapitalen vedtaget.

Bestyrelsens forslag til ændringer af vedtægterne blev vedtaget.

Årets overskud tkr. 9.017 i Arkil Holding A/S blev som foreslået disponeret som følger:

Udbytte                                                      tkr.               0

Overført resultat                                          tkr.        9.017

tkr.        9.017

Den samlede bestyrelse blev genvalgt. Selskabets revisor KPMG Statsautoriseret Revisionspartnerselskab blev genvalgt.

Efter generalforsamlingen konstituerede bestyrelsen sig med Niels Arkil som formand og Hans Schmidt-Hansen som næstformand.

Der fremkom ikke yderligere oplysninger på generalforsamlingen, som ikke i forvejen er offentliggjort.

ARKIL HOLDING A/S

Niels Arkil