Veloxis Pharmaceuticals A/S - Gennemførelse af kapitalnedsættelse vedtaget på ordinær generalforsamling den 18. april 2012 - opdaterede vedtægter.

Selskabsmeddelelse nr. 8/2012

Til: NASDAQ OMX Copenhagen A/S                                                                               Hørsholm, den 22. maj 2012

Veloxis Pharmaceuticals A/S har i dag gennemført nedsættelsen af selskabets aktiekapital med nominelt DKK 407.288.232 fra nominelt DKK 452.542.480 til nominelt DKK 45.254.248.

Kapitalnedsættelsen blev vedtaget på selskabets generalforsamling d. 18. april 2012. Selskabets kreditorer blev efterfølgende ved offentliggørelse i Erhvervsstyrelsens it-system (den 20. april 2012) opfordret til inden for en frist på fire uger at anmelde deres krav til selskabet i overensstemmelse med lovgivningens krav herom. Denne frist er nu udløbet, og ingen kreditorer har anmeldt krav.

Kapitalnedsættelsen er sket ved henlæggelse til en særlig reserve, jf. selskabslovens § 188, stk. 1, nr. 3.

Kapitalnedsættelsen er gennemført ved nedskrivning af stykstørrelsen af samtlige selskabets aktier fra nominelt DKK 1 til nominelt DKK 0,1.

Veloxis Pharmaceuticals A/S’ vedtægter er ændret som konsekvens af kapitalnedsættelsen. Selskabets nye vedtægter er vedhæftet denne meddelelse og vil ligeledes blive lagt på selskabets hjemmeside i dag.

Kontakt venligst nedenstående for yderligere information:

John Weinberg, M.D.
SVP, Commercial Operations & Investor Relations