MUUTOKSIA DOVRE GROUPIN JOHTORYHMÄN JÄSENTEN VASTUUALUEISSA

Espoo, 2012-05-29 14:15 CEST (GLOBE NEWSWIRE) --

Dovre Group Oyj                                      Pörssitiedote                           29.5.2012 klo 15.15

MUUTOKSIA DOVRE GROUPIN JOHTORYHMÄN JÄSENTEN VASTUUALUEISSA

Arve Jensen on nimitetty Dovre Group konsernin Project Personnel –liiketoimintaryhmän vetäjäksi ja Petri Karlsson konsernin Consulting –liiketoimintaryhmän vetäjäksi 1.6.2012 alkaen. Jensen on aikaisemmin toiminut Project Personnel –liiketoimintaryhmän Norjan toimintojen vetäjänä ja Karlsson konsernin strategiajohtajana sekä Consulting –liiketoimintaryhmän Suomen ja Ruotsin toimintojen vetäjänä.

Johtoryhmän kokoonpano ja muiden johtoryhmän jäsenten vastuualueet pysyvät ennallaan.

Konsernin johtoryhmän jäsenet vastuualueineen 1.6.2012 alkaen ovat Janne Mielck (CEO), Heidi Karlsson (CFO), Mikko Marsio (Business Development), Arve Jensen (Project Personnel), Petri Karlsson (Consulting) ja Juha Pennanen (Software).

DOVRE GROUP OYJ
Janne Mielck

Lisätietoja:
DOVRE GROUP OYJ
Toimitusjohtaja Janne Mielck
Puh. 020 436 2000
www.dovregroup.com

Dovre Group on kansainvälisesti toimiva projektihenkilöstön ja -johtamisen palveluiden sekä projektinhallinnan ohjelmistojen toimittaja. Dovre Group -konsernin liiketoimintaryhmät ovat Project Personnel, Consulting ja Software. Vuonna 2011 Dovre Group -konsernin liikevaihto oli 73 miljoonaa euroa. Maailmanlaajuisesti konsernissa toimii yli 400 henkilöä. Dovre Group Oyj on listattu NASDAQ OMX Helsingissä (tunnus: DOV1V).

JAKELU:
NASDAQ OMX Helsinki Oy