Turvatiimi tarkentaa näkymiään vuodelle 2012

Turvatiimi Oyj               Pörssitiedote 5.6.2012, klo 11.55

Vaikean yleisen taloudellisen tilanteen heikentämän kysynnän sekä kireän kilpailutilanteen johdosta Turvatiimin myynti ei alkuvuonna ole kehittynyt odotusten mukaisesti, minkä johdosta Turvatiimin liikevaihto ei aiemman arvion mukaisesti tule ylittämään vuoden 2011 liikevaihtoa. Pääasiassa tämän johdosta Turvatiimin liiketulos ja käyttökate ilman kertaluonteisia eriä eivät myöskään tule saavuttamaan aiemmin arvioituja tasoja.

Turvatiimi arvioi, että yhtiön liikevaihto vuonna 2012 tulee olemaan jonkin verran alhaisempi kuin vuonna 2011. Liiketuloksen ilman kertaluonteisia eriä ja käyttökatteen ilman kertaluonteisia eriä arvioidaan vuonna 2012 olevan samalla tasolla kuin vuonna 2011.

Yhtiön aiempi ennuste kuului: ”Yhtiön liikevaihdon ennustetaan kasvavan jonkin verran vuodesta 2011 ja liiketuloksen ilman kertaluonteisia eriä ennustetaan olevan selvästi parempi kuin edellisenä vuonna (liiketulos ilman kertaluonteisia eriä vuonna 2011: -1 291,4 tuhatta euroa). Yhtiön käyttökatteen ilman kertaluonteisia eriä ennustetaan nousevan positiiviseksi kuluvana vuonna.”

Turvatiimi Oyj

Lisätietoja:

Toimitusjohtaja Pekka Lindeman

puh. 0207 363 200, pekka.lindeman@turvatiimi.fi

JAKELU:

www.turvatiimi.fi

Turvatiimi Oyj on johtava kotimainen turvallisuusalan ammattilainen. Turvatiimin liikevaihto vuonna 2011 oli noin 39,4 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää noin 1100 henkilöä.