Investeringsforeningen Spar Invest og Investeringsforeningen Sparinvest Value Europe Small Cap – fusioner, navneændring samt børspauser

Følgende afdelingsfusioner under Investeringsforeningen Sparinvest er blevet vedtaget på foreningens generalforsamlinger:

• Sparinvest Korte Obligationer 2010 (ophørende afdeling) og Sparinvest Korte Obligationer (fortsættende afdeling)
  • Sparinvest Mellemlange Obligationer 2010 (ophørende afdeling) og Sparinvest Mellemlange Obligationer (fortsættende afdeling) samt
  • Sparinvest Lange Obligationer 2010 (ophørende afdeling) og Sparinvest Lange Obligationer (fortsættende afdeling)

Investeringsforeningen Sparinvest Value Europe Small Cap

På generalforsamlinger i Investeringsforeningen Sparinvest Value Europe Small Cap og Investeringsforeningen Sparinvest er det blevet vedtaget at fusionere de to investeringsforeninger med Investeringsforeningen Sparinvest som den fortsættende forening. Som følge af fusionen overflyttes afdelingen Sparinvest Value Europe Small Cap til Sparinvest og ændrer i forbindelse hermed navn til Sparinvest Value Europa Small Cap.

Ændringerne gennemføres på NASDAQ OMX Copenhagen A/S med virkning fra den 18. juni 2012. Sidste handelsdag for de ophørende afdelinger er den 15. juni 2012.

Børspauser:

I forbindelse med afdelingsfusionerne vil følgende ISINs være i børspause den 18. og 19. juni 2012.

Se i øvrigt vedlagte meddelelse.