Tulosvaroitus - Trainers’ House alentaa koko vuoden liikevaihto- ja liikevoittoennustettaan

Espoo, 2012-06-20 13:00 CEST (GLOBE NEWSWIRE) -- TRAINERS' HOUSE OYJ, PÖRSSITIEDOTE, 20.6.2012 KLO 14:00

Trainers’ House alentaa arviotaan siten, että tilikauden 2012 liikevaihdon ennakoidaan olevan matalampi kuin vuonna 2011. Yhtiö arvioi liikevoiton ennen kauppahinnan allokointien poistoja olevan positiivinen, mutta jäävän alle vuoden 2011 tason.

Yhtiön alkuvuoden myynti ei ole epävarmassa markkinatilanteessa kehittynyt ennustetulla tavalla. Tämän seurauksena yhtiö tarkistaa arviotaan koko vuoden liikevaihdon kehityksestä. Vaikka yhtiön kulut ovat toteutuneet ennustettua pienempinä, johtaa liikevaihtoennusteen alentaminen myös liikevoittoennusteen alenemiseen.

Aikaisemmassa ohjauksessaan Trainers’ House arvioi tilikauden 2012 liikevaihdon olevan samalla tasolla ja liikevoiton ennen kauppahinnan allokointien poistoja paranevan edellisvuoteen verrattuna. Vertailulukuna käytetty tilikauden 2011 liikevaihto on 15,7 miljoonaa euroa ja liikevoitto ennen kauppahinnan allokointien poistoja 1,6 miljoonaa euroa.

TRAINERS’ HOUSE OYJ

HALLITUS