Nimityksiä Glastonin johtoryhmässä

Helsinki, Suomi, 2012-06-20 14:00 CEST (GLOBE NEWSWIRE) --

GLASTON OYJ ABP, Pörssitiedote 20.6.2012 klo 15.00

Nimityksiä Glastonin johtoryhmässä
Vauhdittaakseen strategiansa toteutusta ja liiketoiminnan kasvua Glaston vahvistaa johtoryhmänsä kokoonpanoa sekä muuttaa nykyisten jäsenten työnjakoa.

Roberto Quintero on 1.7.2012 alkaen nimitetty Glastonin Machines liiketoiminta-alueen Pre-processing sekä työkalut (Tools) tuotelinjojen johtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi. Roberto Quintero raportoi toimitusjohtaja Arto Metsäselle. Roberto Quintero siirtyy tehtävään Heat Treatment tuotelinjan johtajan tehtävästä. Quinteron asemapaikka on Bregnano, Italia.

Juha Liettyä, Services-liiketoiminnan nykyinen johtaja, on nimitetty Machines liiketoiminta-alueen Heat Treatment -tuotelinjan johtajaksi 1.7.2012 alkaen. Juha Liettyä toimii myös Glaston Finland Oy:n toimitusjohtajana samasta päivämäärästä alkaen.

Pekka Huuhka, nykyinen tuotanto- ja logistiikkajohtaja, on nimitetty Services-liiketoiminta-alueen johtajaksi 1.7.2012 alkaen.

”Muutosten avulla saamme johtoryhmään uusia näkemyksiä sekä pystymme parhaalla mahdollisella tavalla hyödyntämään nykyisen johtoryhmämme osaamista ja kokemusta. Strategiamme mukaisesti jatkamme määrätietoisesti panostuksiamme niihin osa-alueisiin, jotka eivät edellytä asiakkailtamme mittavia investointeja. Näitä osa-alueita ovat muun muassa modernisointituotteet, huoltopalvelut ja työkalut”, sanoo toimitusjohtaja Arto Metsänen.

Glastonin johtoryhmän kokoonpano on 1.7.2012 seuraava:
Arto Metsänen, toimitusjohtaja
Tapio Engström, talousjohtaja
Tapani Lankinen, henkilöstöjohtaja
Roberto Quintero, Machines liiketoiminta-alueen Pre-processing ja työkalut -tuotelinjojen johtaja
Juha Liettyä, Machines liiketoiminta-alueen Heat Treatment -tuotelinjan johtaja
Pekka Huuhka, Services-liiketoiminta-alueen johtaja
Uwe Schmid, Software Solutions -liiketoiminta-alueen johtaja
Frank Chengdong Zhang, Aasian markkina-alueen johtaja
Günter Befort, Senior Industrial Advisor

Lisätietoja antaa toimitusjohtaja Arto Metsänen, puh. 010 500 6100

Glaston Oyj Abp
Glaston Oyj Abp on kansainvälinen lasiteknologiayhtiö ja lasinjalostamisteknologian edelläkävijä. Sen tuotevalikoima ja palveluverkosto ovat alan laajimmat. Glastonin tunnetut brändit ovat Bavelloni esikäsittelykoneissa ja –työkaluissa, Tamglass ja Uniglass turvalasikoneissa sekä Albat+Wirsam Software lasialan ohjelmistoissa. Glastonin osake (GLA1V) noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:n Small Cap -listalla.

Jakelu: NASDAQ OMX, keskeiset tiedotusvälineet, www.glaston.net