Berlin III A/S - Gennemførelse af tilbagekøbsprogram.

NASDAQ OMX Copenhagen A/S
                                                                                                            Selskabsmeddelelse
                                                                                                            nr. 103  / 2012
                                                                                                            Birkerød, 13. juli 2012
                                                                                                            CVR. nr. 29 24 64 91
                                                                                                            www.berlin3.dk

Berlin III A/S – Gennemførelse af tilbagekøbsprogram
________________________________________

I forlængelse af tidligere selskabsmeddelelser senest nr. 96/2012 af d. 14.05.2012 samt of-fentliggjort protokol fra den ekstraordinære generalforsamling afholdt d. 06.06.2012 kan det oplyses, at det godkendte tilbagekøbsprogram nu er teknisk gennemført og afregning foretaget over for de aktionærer, der havde accepteret tilbuddet om tilbagekøb og senere leverede det korresponderende antal aktier til selskabet.

Nedskrivningen af kapitalen i selskabet er i samme forbindelse anmeldt og registreret i Er-hvervs og Selskabsstyrelsen, således at denne nu udgør kr. 57.597.225,00 fordelt med kr. 4.000.000 i en A-klasse og kr. 53.597.225,00 i en B-klasse. Den cirkulerende mængde af A-aktier i værdipapircentralen (VP Securities A/S) er nedskrevet til 4.000.000 stk. i overens-stemmelse med registreringen.

Da enkelte B-aktionærer endnu ikke har afleveret alle de aktier, som de gennem tilbagekøbs-programmet havde forpligtet sig til, afventer nedskrivningen af den cirkulerende mængde af B-aktier i værdipapircentralen (VP Securities A/S) selskabets modtagelse af disse få udestående aktier.

Birkerød, juli 2012
På bestyrelsens vegne

Henrik Frisch,
Bestyrelsesformand

Kontaktperson:
Eventuelle henvendelser vedrørende selskabsmeddelelsen rettes til selskabets formand Henrik Frisch på telefon + 45 20 10 60 11 eller administrerende direktør Kaj Larsen +45 20 91 43 64.