Land & Leisure A/S - Periodemeddelelse for perioden 01.10.2011 - 30.06.2012

Nikolaj Plads 6

16. august 2012

Vedr.: Periodemeddelelse for perioden 1.10.2011 - 30.06.2012

Bestyrelsen i Land & Leisure A/S har godkendt periodemeddelelse for 3 kvartaler af regnskabsåret 01.10.2011 - 30.09.2012.

Koncernens aktivitetsniveau har været lidt svagere end forventet.

Hovedaktiviteten, formidling af udlejning af ferieboliger har haft et mindre fald i nettoomsætningen. Udviklingen begrundes i de vejrmæssige forhold i såvel sommeren 2011 som 2012.

I forbindelse med aflæggelsen af årsrapporten for 2010/11 forventede direktion og bestyrelse for hele regnskabsåret 01.10.2011 - 30.09.2012 et driftsresultat på T.DKK 31.000 - 36.000. Denne forventning fastholdes, idet nettogevinsten ved salg af aktiver og aktiviteter m.m. forventes at opveje effekten af udviklingen i nettoomsætningen.

Land & Leisure A/S

Steen Seitner                                    Jørgen Bertelsen