Finansiering af Aqualife

First North meddelelse nr. 34/2012
21. august 2012

Forlængelse af betalingsfrist

Resumé: Aqualifes tidligere bankforbindelse har meddelt Aqualife, at man har forlænget fristen for selskabets indfrielse af gæld til banken

I periodemeddelelse for 1. halvår 2012 (selskabsmeddelelse nr. 33 af 15. august 2012) oplyste Aqualife, at man havde drøftelser med sin tidligere bankforbindelse, Fjordbank Mors, om en udskydelse af betalingsfristen for forfalden gæld. Betalingsfristen var, efter tidligere accepterede fristforlængelser fastsat til 1. august 2012.

Aqualife har nu modtaget meddelelse fra Fjordbank Mors om, at banken accepterer en yderligere forlængelse af indbetalingsfristen til 1. november 2012, samt at yderligere fristforlængelse ikke skal forventes.

Forlængelsen indebærer, at Aqualife ved indbetaling inden 1. november 2012 af DKK 5 mio. kontant kan indfri selskabets samlede gæld til banken på ca. DKK 12 mio. Denne forlængelse er nødvendig, for at selskabets igangværende aktiviteter til at rejse kapital fra et mindre antal aktionærer kan fortsætte.

Denne meddelelse ændrer ikke på de i periodemeddelelsen for 1. halvår 2012 udtrykte forventningen til fremtiden.

Kontakt:       Jens Willumsen, bestyrelsesformand, tlf. +45 23 47 56 40.

www.aqualife.nu

Selskabets Certified Advisor er Dahl-Sørensen & Partners A/S, Allan Reimann, tlf. +45 33 64 92 05