Muutos Talentumin johtoryhmässä

Talentum Oyj pörssitiedote 31.8.2012 klo 15:15

Muutos Talentumin johtoryhmässä

Talentumin Suomen lehtiliiketoiminnan johtaja Elina Yrjölä on tänään irtisanoutunut Talentumin palveluksesta jatkaakseen uraansa yhtiön ulkopuolella. Yrjölä on toiminut Talentumin palveluksessa vuodesta 2002.

Työsuhde päättyy 31.10.2012, johon asti Yrjölä jatkaa nykyisessä toimessaan. Talentum Oyj:n toimitusjohtaja Aarne Aktan vastaa Talentumin Suomen lehtiliiketoiminnasta 1.11.2012 alkaen.

Toimitusjohtaja Aarne Aktan: ”Elinan irtisanoutuminen on minulle pettymys. Hän on palvellut Talentumia ansiokkaasti erityyppisissä tehtävissä kymmenen vuoden ajan; viimeisimpänä toimena Suomen lehtiliiketoiminnan vetovastuu. Toivotan Elinalle onnea ja menestystä.”

Elina Yrjölä: ”Aloitin Talentumissa Talouselämän toimittajana 10 vuotta sitten. Aika täällä on ollut opettavaisempaa, kiinnostavampaa ja monipuolisempaa kuin olisin tänne tullessani voinut millään kuvitella. Nyt on aika kokeilla omia mahdollisuuksiani yrittäjänä. Toivotan onnea ja voimia Aarnelle ja muille talentumilaisille sekä kiitän lämpimästi.”

TALENTUM OYJ

Lisätiedot: