Lassila & Tikanojan pääomamarkkinapäivä esittelee uutta strategiaa

Helsinki, Suomi, 2012-09-14 07:30 CEST (GLOBE NEWSWIRE) --

Lassila & Tikanoja Oyj Pörssitiedote 14.9.2012 klo 8.30

Lassila & Tikanoja järjestää pääomamarkkinapäivän tänään 14.9. Helsingissä. Tilaisuudessa yhtiön johto esittelee L&T:n uutta strategiaa, joka julkaistiin pörssitiedotteella 7.9.2012.

L&T:n tavoitteena on olla asiakkaan halutuin kumppani ympäristö-, teollisuus- ja kiinteistöpalveluissa. L&T tarjoaa asiakkaalle mahdollisuuden keskittyä omaan ydinliiketoimintaansa ja parantaa kustannustehokkuuttaan.

L&T:n päämääränä on asiakaslähtöinen ja kustannustehokas toimintamalli, joka yhdistää L&T:n vahvuudet ydinliiketoimintoihin kuuluvissa palveluissa ja mahdollistaa laajempien palvelukokonaisuuksien tarjoamisen asiakkaille.

”L&T:llä on vahva markkina-asema ja osaaminen ympäristö-, teollisuus- ja kiinteistöpalveluiden tarjoajana. Ympäröivää maailmaa muokkaavat megatrendit puhuvat sen puolesta, että nämä palveluliiketoiminnot tarjoavat meille jatkossakin hyviä kasvumahdollisuuksia. Portfolion selkiyttäminen ja painopistemuutokset antavat meille hyvät edellytykset yhtiön kannattavuuden parantamiseksi sekä entistä vahvemman ja yhtenäisemmän L&T:n muodostamiseksi. Nyt keskitymme strategian ja kannattavuutta parantavien avainprojektien toimeenpanoon”, kiteyttää toimitusjohtaja Pekka Ojanpää.

Tilaisuuden muita puhujia ovat talousjohtaja Ville Rantala ja hankintajohtaja Antti Tervo.

Toimitusjohtajan katsaus on katsottavissa videotallenteena ja pääomamarkkinapäivän esitysmateriaalit ovat saatavilla englanniksi osoitteessa www.lassila-tikanoja.com/FI/sijoittajat noin klo 12.30.

LASSILA & TIKANOJA OYJ

Pekka Ojanpää

Lisätietoja:
Head of Treasury & IR Keijo Keränen, puh. 050 385 6957.

Lassila & Tikanoja on erikoistunut ympäristönhuoltoon sekä kiinteistöjen ja laitosten tukipalveluihin. L&T toimii Suomessa, Ruotsissa, Latviassa ja Venäjällä. L&T:n liikevaihto vuonna 2011 oli 652 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää 10 000 henkilöä. L&T on listattu NASDAQ OMX Helsingissä.

Jakelu:
www.lassila-tikanoja.com