SAV-RAHOITUS OYJ:N TOIMITUSJOHTAJA VAIHTUU 1.11.2012

SAV-Rahoitus Oyj:n toimitusjohtajaksi on nimitetty 1.11.2012 alkaen KTM Janne Heusala.   Heusalalla on pitkäaikainen kokemus rahoitusalan johtotehtävistä Suomen Yhdyspankista, Handelsbankenista, Pohjolasta, FIMistä ja Glitniristä. Viimeksi hän on toiminut Finlandia Rahastoyhtiö Oy:n toimitusjohtajana.

Uusi toimitusjohtaja vahvistaa asiantuntemuksellaan ja kokemuksellaan erityisesti yhtiön pääomasuunnittelua.

Yhtiön nykyinen toimitusjohtaja KTM Harri Kalliokoski on ehdolla SAV-Rahoitus Oyj:n hallituksen jäseneksi 26.9.2012 pidettävässä yhtiökokouksessa.

"Harri Kalliokoski on menestyksellisesti johtanut SAV-Rahoitus Oyj:tä toukokuusta 2006 alkaen. Lähes koko sen ajan on jälleenrahoituksen tiukkuus hankaloittanut yhtiön tuloksentekokykyä vaikka yrityksen toiminta on kehittynyt merkittävästi ja on niin osaamiseltaan kuin järjestelmiltään huippuluokkaa.   Harri Kalliokoski on yhtiölle voimavara ja merkittävänä osakkeenomistajana hänellä on annettavaa hallitustyöskentelyssä. Suunnittelemme hänen kanssaan jo seuraavia liikkeitä", toteaa hallituksen puheenjohtaja Markku E. Rentto.

Markku E.Rentto

hallituksen puheenjohtaja