Nurminen Logistics päivittää näkymiään positiivisemmaksi

Nurminen Logistics Oyj                                                    Pörssitiedote 25.9.2012 klo 10.00

Nurminen Logistics Oyj on päättänyt päivittää vuoden tulosnäkymäänsä positiivisemmaksi. Yhtiön vuosi on kehittynyt ennakoitua paremmin erityisesti tuloksen osalta. Tähän on vaikuttanut kaikissa liiketoiminnoissa tapahtunut hyvä tuloskehitys.

Erityisesti rautatielogistiikan kannattavuus on parantunut edelleen hyvin kehittyneen Venäjän sisäisen liiketoiminnan, vaunujen tehokkaamman operoinnin ja asiakaspohjan kehittymisen ansiosta. Lisäksi yhtiön transitologistiikka Baltiassa on kehittynyt odotettua paremmin.

Nurminen Logistics tarkentaa näkymäänsä vuodelle 2012.

12.4.2012 annettu näkymä:

Yhtiö arvioi liikevaihtonsa kasvavan vuonna 2012 vuoteen 2011 verrattuna. Operatiivisen liiketuloksen arvioidaan olevan selvästi parempi kuin vuonna 2011.

Uusi näkymä 25.9.2012:

Yhtiö arvioi liikevaihtonsa kasvavan vuonna 2012 vuoteen 2011 verrattuna. Operatiivisen liiketuloksen arvioidaan olevan merkittävästi parempi kuin vuonna 2011 ja asettuvan 5 - 6 milj. euron välille.

Nurminen Logistics julkaisee kolmannen vuosineljänneksen osavuosikatsauksen 2.11.2012.

Nurminen Logistics Oyj

Topi Saarenhovi

Lisätietoja:
Topi Saarenhovi, toimitusjohtaja, p. 010 545 2431.

Jakelu:

www.nurminenlogistics.com

Nurminen Logistics tuottaa korkealaatuisia logistiikkapalveluja, kuten rautatiekuljetuksia, terminaalipalveluja, huolintaa ja erikois- ja raskaskuljetuksia sekä logistiikan lisäarvopalveluita. Yhtiöllä on logistiikka-alan osaamista kolmelta vuosisadalta, vuodesta 1886 saakka. Nurminen Logisticsin päämarkkina-alueet ovat Suomi, Itämeren alue ja Venäjä sekä muut Itä-Euroopan maat. Yhtiön osake on listattuna NASDAQ OMX Helsingissä.