Muutoksia Vaisalan johtoryhmäkäytäntöön

Vaisala Oyj                        Pörssitiedote          1.10.2012 klo 09:00

Vaisalan johtoryhmäkäytäntö muuttuu. Nykyinen kahden johtoryhmän käytäntö päättyy ja yhtiössä on jatkossa vain yksi johtoryhmä. Johtoryhmän puheenjohtaja on toimitusjohtaja.

Uudessa johtoryhmässä on seitsemän jäsentä ja se kokoontuu kerran kuukaudessa ohjaamaan Vaisalan strategian toteuttamista ja yhtiön operatiivista johtamista. Jäseniä ovat liiketoiminta-alueiden johtajat, talousjohtaja, operatiiviset toiminnot- ja palvelut -yksikön johtajat sekä henkilöstöjohtaja.

Vaisalan johtoryhmän jäsenet 1.1.2013 alkaen:

Kjell Forsén, toimitusjohtaja, puheenjohtaja
Kenneth Forss, Controlled Environment -liiketoiminta-alueen johtaja
Kai Konola, Weather -liiketoiminta-alueen johtaja
Kaarina Muurinen, talousjohtaja
Vesa Pylvänäinen, Operations -yksikön johtaja
Hannu Katajamäki, Services-yksikön johtaja
Marja Happonen, henkilöstöjohtaja

Lisätietoja:
Kjell Forsén, toimitusjohtaja
Puh. 0400 757 948

Vaisala on maailman johtava ympäristön ja teollisuuden mittausratkaisuja tarjoava yritys. 75-vuotisen kokemuksensa avulla Vaisala mahdollistaa paremman elämänlaadun tarjoamalla kattavan valikoiman innovatiivisia havainto- ja mittaustuotteita ja palveluja meteorologian ja valittujen säästä riippuvaisten toimialojen sekä teollisuuden mittaustarpeisiin. Vaisalan pääkonttori sijaitsee Suomessa, ja yhtiön palveluksessa on noin 1400 ammattilaista ympäri maailmaa. A-sarjan osakkeet on listattu NASDAQ OMX Helsinki arvopaperipörssissä. www.vaisala.fi  www.twitter.com/VaisalaGroup