Anoto Group AB (publ.) presenterar sin rapport för tredje kvartalet via webcast och audiocast den 2 november

Lund, 17 oktober, 2012 - Anoto Group AB (publ.) släpper sin rapport för det tredje kvartalet den 2 november kl. 08.30. Samma dag kl. 09.00 är investorer, analytiker och media välkomna till presentation av rapporten som ges via webcast av VD Stein Revelsby. Klockan 11.00 svarar Stein Revelsby och CFO Dan Wahrenberg på frågor via audiocast.

Presentationen finns tillgänglig på www.anoto.com/investors från och med kl. 09.00 och audiocasten nås via samma sida.

För att delta i audiocasten kl. 11.00, vänligen ring ett av följande nummer:

+44 (0) 20 3003 2666 (internationella samtal)
020 089 6377 (från Sverige – utan avgift)
08 08 109 0700 (från Storbritannien – utan avgift)
1 866 966 5335 (från USA – utan avgift)

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Dan Wahrenberg, CFO
+46 (0)733 45 10 19

Jenny Nordgren, PR Manager
+46 (0)733 45 20 19

Informationen är sådan som Anoto Group AB (publ.) ska offentliggöra enligt lagen om börs- och clearingverksamhet och/eller lagen om handel med finansiella instrument. Informationen lämnades för offentliggörande den 17 oktober 2012 kl. 10:00.

Anoto Group AB
Anoto Group är världsledande inom digital penn- och pappersteknologi och är skapare av det första kommersiella systemet för digitala pennor och papper, vilket möjliggör snabb och pålitlig överföring av handskriven text till digital form. Anoto verkar genom ett globalt partnernätverk som fokuserar på användarvänliga lösningar för effektiv insamling, överföring och lagring av data inom olika affärsområden som t. ex. vård, bank och finans, transport och logistik samt utbildning. Anoto Group har ca 110 anställda och har sitt huvudkontor i Lund (Sverige). Bolaget har även kontor i Guildford samt Wetherby (Storbritannien), Boston (USA) och Tokyo (Japan). Anoto Group AB:s aktie är noterad på NASDAQ OMX Stockholm Small Cap-lista under tickern ANOT. För mer information: www.anoto.com

Webcast Q3 rapport 17 oktober SE.pdf