Turvatiimi Oyj vahvistaa asemaansa pääkaupunkiseudulla ja laajentaa toimintaansa Pohjois-Suomeen

Turvatiimi Oyj                         Pörssitiedote 7.11.2012 klo 13.15

Turvatiimi vahvistaa asemaansa Etelä-Suomessa hankkimalla Citywork Security Oy:n pääkaupunkiseudun liiketoiminnan. Citywork Security Oy:n pääkaupunkiseudun liiketoiminnan vuosiliikevaihto on noin 1,90 miljoonaa euroa ja liiketoiminta on ollut kannattavaa. Liiketoiminnan hankinnan kautta Turvatiimi saa merkittäviä uusia asiakkuuksia ja yhtiön asema vahvistuu erityisesti kaupan alan asiakassegmentissä. Citywork Securityn pääkaupunkiseudun liiketoiminta liitetään yhtiön Etelä-Suomen liiketoimintayksikköön. Lisäksi Turvatiimi Oyj ja Citywork Oy ovat käynnistäneet neuvottelut laajemmasta yhteistyöstä.

Turvatiimi laajentaa omaa toimintaansa myös Pohjois-Suomeen hankkimalla Entersec Oy:n Oulun alueen liiketoiminnan, jonka vuosiliikevaihto on noin 0,15 miljoonaa euroa. Laajentumisella yhtiö haluaa vastata entistä paremmin valtakunnallisten asiakkaiden palvelutarpeisiin. Oulun yksikkö liitetään yhtiön Länsi– ja Pohjois-Suomen liiketoimintayksikköön.

Hankitut liiketoiminnat yhdistetään Turvatiimi Oyj:n liiketoimintaan 1.12.2012 alkaen. Liiketoimintakaupat ovat osa Turvatiimin kannattavan kasvustrategian toteuttamista.

TURVATIIMI OYJ

Juha Murtopuro, toimitusjohtaja

puh. 0207 363 200

juha.murtopuro@turvatiimi.fi, www.turvatiimi.fi

Turvatiimi Oyj on johtava kotimainen turvallisuusalan ammattilainen. Turvatiimin liikevaihto vuonna 2011 oli noin 39,4 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää noin 1 100 henkilöä.