NEO INDUSTRIAL OYJ TÄYDENTÄÄ JAKAUTUMISESITETTÄ

EI JULKISTETTAVAKSI TAI LEVITETTÄVÄKSI, SUORAAN TAI VÄLILLISESTI, YHDYSVALLOISSA, KANADASSA, AUSTRALIASSA, HONGKONGISSA, ETELÄ-AFRIKASSA TAI JAPANISSA TAI MISSÄÄN MUUSSA VALTIOSSA, JOSSA LEVITTÄMINEN TAI JULKISTAMINEN OLISI LAINVASTAISTA.

NEO INDUSTRIAL OYJ             PÖRSSITIEDOTE          8.11.2012 klo 9.00

Neo Industrial Oyj ("Yhtiö") täydentää 1.11.2012 julkaistua Yhtiön jakautumisesitettä 7.11.2012 tiedotetulla osavuosikatsauksella tammi-syyskuulta 2012. Finanssivalvonta on hyväksynyt jakautumisesitettä täydentävän täydennysasiakirjan 7.11.2012.

Täydennysasiakirja on tästä päivästä alkaen saatavilla suomenkielisenä Yhtiön verkkosivustolla internetosoitteessa http://www.neoindustrial.fi/fi/jakautumisesite.html sekä Yhtiön pääkonttorista osoitteessa Aleksanterinkatu 48 A, 00100 Helsinki.

Neo Industrial Oyj

Jari Salo

Lisätietoja:
Jari Salo, toimitusjohtaja, puh. 020 720 9196
Sari Tulander, talousjohtaja, puh. 020 720 9192

www.neoindustrial.fi

Neo Industrial Oyj:n strategiana on investoida pääasiassa teollista liiketoimintaa harjoittaviin ja keskenään synergiaetuja tarjoaviin yrityksiin.Tavoitteena on aktiivisen omistajuuden avulla kehittää ostettuja yrityksiä ja luoda niihin lisää arvoa. Tuottoa sijoitukselle syntyy osinkona ja arvonnousuna. Neo Industrialin B-osake noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:n päälistalla. Yhtiön toimialat ovat Kaapeli ja Viskoosikuidut.

Tämän Täydennysasiakirjan jakelu tietyissä maissa on lain mukaan kiellettyä. Osakkeita ei tarjota yleisölle Suomessa tai Suomen ulkopuolella. Suomen ulkopuolella asuvat henkilöt saavat ottaa vastaan tämän Täydennysasiakirjan ainoastaan soveltuvien poikkeussäännösten tai rajoitusten puitteissa. Tämän Täydennysasiakirjan haltuunsa saavien henkilöiden odotetaan hankkivan asianmukaiset tiedot näistä rajoituksista ja noudattavan niitä. Tätä Täydennysasiakirjaa ei saa levittää tai julkaista sellaisissa valtioissa tai hallintoalueilla tai muutoin olosuhteissa, joissa se olisi lainvastaista tai edellyttäisi muun kuin Suomen lain mukaisia toimia, mukaan lukien Yhdysvallat, Australia, Kanada, Hongkong ja Japani. Tämä Täydennysasiakirja ei muodosta tarjousta myydä tai tarjouspyyntöä ostaa Vastaanottavan Yhtiön osakkeita sellaisessa valtiossa sellaiselle henkilölle, jonka osalta tarjous tai tarjouspyyntö olisi lainvastainen. Vastaanottavalla Yhtiöllä tai Vastaanottavan Yhtiön edustajilla ei ole minkäänlaista oikeudellista vastuuta tällaisista rikkomuksista riippumatta siitä, ovatko tällaiset rajoitukset Vastaanottavan Yhtiön osakkeisiin sijoittamista harkitsevien tiedossa vai eivät. Vastaanottavan Yhtiön osakkeita ei ole rekisteröity eikä tulla rekisteröimään Yhdysvaltain vuoden 1933 arvopaperilain (Securities Act of 1933) eikä minkään Yhdysvaltain osavaltion arvopaperilakien mukaisesti eikä niitä saa tarjota, myydä, jälleenmyydä, lahjoittaa, luovuttaa, jakaa, ostaa tai siirtää Yhdysvalloissa tai yhdysvaltalaisille henkilöille tai tällaisten henkilöiden lukuun, paitsi Yhdysvaltain ja sen osavaltioiden arvopaperilakien sallimissa poikkeustapauksissa rekisteröintivelvollisuudesta.