Interavanti Oyj:n omista osakkeistaan tekemän julkisen ostotarjouksen alustava tulos

INTERAVANTI OYJ                                                     PÖRSSITIEDOTE 13.11.2012 KLO   14:30

Interavanti Oyj:n (”Yhtiö”) omista osakkeistaan tekemä 18.10.2012 alkanut vapaaehtoinen julkinen ostotarjous (”Ostotarjous”) päättyi aikaisemmin tiedotetun mukaisesti 9.11.2012 klo 16.00 (Suomen aikaa).

Alustavan tuloksen perusteella Ostotarjouksen ovat Ostotarjouksen ehtojen mukaisesti hyväksyneet osakkeenomistajat, jotka omistavat yhteensä 161.664 Yhtiön osaketta ja edustavat noin 1,67 prosenttia Yhtiön osakkeiden kokonaisäänimäärästä. Mainittujen Ostotarjouksessa hankittujen osakkeiden lisäksi Yhtiö ei omista muita omia osakkeitaan. Mikäli huomioon otetaan mainitut 161.664 osaketta, joilla ei ole Yhtiön omistamina omina osakkeina äänioikeutta yhtiökokouksessa, Yhtiön osakkeiden tuottama kokonaisäänimäärä on 9.541.542 ääntä.

Ostotarjouksen lopullinen tulos julkistetaan 14.11.2012.

Ostotarjous toteutetaan toteutettavien osakekauppojen (alustavan tuloksen mukaan kokonaishintaan 517 324,80 euroa) osalta Ostotarjouksen ehtojen mukaisesti arviolta 15.11.2012. Osakekaupat selvitetään ja tarjoushinta maksetaan Ostotarjouksen ehtojen mukaisesti arviolta 20.11.2012 osakkeenomistajan arvo-osuustilin hoitotilille tai niiden osakkeenomistajien osalta, joiden omistus on hallintarekisteröity, hyväksymislomakkeessa määritellylle pankkitilille. Mikäli osakkeenomistajan pankkitili on eri rahalaitoksessa kuin hänen arvo-osuustilinsä, tarjoushinta on osakkeenomistajan pankkitilillä rahalaitosten välisen maksuliikenteen aikataulun mukaisesti, arviolta viimeistään kahden pankkipäivän kuluttua maksusta.

INTERAVANTI OYJ

Lisätietoja: