CORRECTION: HMN Naturgas I/S udsteder råvareindekserede obligationer – HMN Olie 2014

København, 2012-12-03 15:09 CET (GLOBE NEWSWIRE) -- Fejl rettet på side 15. så det korrekt fremgår at både den historiske prisudvikling i olie og i valutakrydset USDDKK kan aflæses i Figur 1.

HMN Naturgas I/S udsteder råvareindekseret obligationer, HMN Olie 2014, i danske kroner med fondskoden DK0030307178, hvor afkastet afhænger af (i) det antal kalenderdage i Observationsperioden hvor prisen på olie (den Underliggende Råvare) ligger inden for et forud fastsat Interval (ii) udviklingen i amerikanske dollar opgjort i forhold til danske kroner (USDDKK) og (iii) en Bonuskupon på 15 pct.

Emissionskursen for HMN Olie 2014 er 105,00. Obligationerne udstedes den 5. december 2012 og udløber den 25. juni 2014. Obligationerne udstedes i danske kroner med en stykstørrelse på DKK 1,00.

Tegningsperioden for HMN Olie 2014 løber fra den 12. november 2011 til den 29. november 2012. Det samlede udstedte obligationsbeløb vil blive fastsat ved Tegningsperiodens udløb og efterfølgende meddelt via NASDAQ OMX Copenhagen A/S.

Informationsmateriale HMN Olie Final.pdf