CORRECTION: HMN Naturgas I/S udsteder valutaindekserede obligationer – HMN Råvarevalutaer 2013

København, 2012-12-03 15:12 CET (GLOBE NEWSWIRE) -- Trykfejl rettet på side 8. i definitionen af EURZAR

HMN Naturgas I/S udsteder valutaindekserede obligationer, HMN Råvarevalutaer 2013, i danske kroner med fondskoden DK0030307095, hvor afkastet afhænger af udviklingen i en kurv bestående af følgende tre underliggende valutaer: brasilianske real (BRL), russiske rubler (RUB) og sydafrikanske rand (ZAR), opgjort i forhold til euro (EUR). Afkastet afhænger yderligere af en Deltagelsesgrad på 120,00 pct. (indikativt), som angiver hvor stor en andel af værdiudviklingen, som investor vil modtage på indfrielsesdagen.

Emissionskursen for HMN Råvarevalutaer 2013 er 103,00. Obligationerne udstedes den 5. december 2012 og udløber den 28. november 2013. Obligationerne udstedes i danske kroner med en stykstørrelse på DKK 1,00.

Tegningsperioden for HMN Råvarevalutaer 2013 løber fra den 12. november 2012 til den 29. november 2012. Det samlede udstedte obligationsbeløb vil blive fastsat ved tegningsperi­odens udløb og efterfølgende meddelt via NASDAQ OMX Copenhagen A/S.

Informationsmateriale HMN Råvarevalutaer Final.pdf