Bore Tech AB observationsnoteras/receives observation status (183/12)

Bore Tech AB (”Bolaget”) har ansökt om avnotering från NASDAQ OMX Stockholm och sista handelsdag kommer att vara den 31 januari 2013.

Med anledning av det ovan anförda beslutar NASDAQ OMX Stockholm AB att aktierna i Bore Tech AB (BORE, ISIN-kod: SE0001582495 orderboks-ID: 41931) ska observationsnoteras. Enligt gällande regelverk blir ett bolag noterat på First North observationsnoterat om bolaget ansökt om avnotering.

Bore Tech AB (“Company”) has applied for a delisting of its shares from NASDAQ OMX Stockholm and the last trading date will be on January 31, 2013.

With reference to what is stated above NASDAQ OMX Stockholm AB has decided that the shares in Bore Tech AB (BORE, ISIN Code: SE0001879818, Order Book ID: 41931) will be given observation status. The current rules of First North state that the company will be given an observation status if the company has applied for delisting.

För eventuella frågor om detta börsmeddelande vänligen kontakta Anna Jansson eller Eva Norling på telefon 08-405 60 00. / For further information concerning this exchange notice please contact Anna Jansson or Eva Norling, telephone + 46 8 405 60 00.

121212_BoreTech_OBS.pdf