ARVOPAPERIMARKKINALAIN 9 LUVUN 5 §:N MUKAINEN LIPUTUSILMOITUS

Helsinki, Suomi, 2013-01-17 17:05 CET (GLOBE NEWSWIRE) -- Ixonos Oyj          Pörssitiedote          17.01.2013 klo 18:00

Ixonos Oyj (”Ixonos”) on 17.1.2013 vastaanottanut seuraavan arvopaperimarkkinalain mukaisen ilmoituksen mahdollisesta yhtiön omistusosuuden muuttumisesta:

Ilari Koskelon osuus Ixonosin osakkeiden kokonaismäärästä ja äänimäärästä voi ylittää 10 prosenttia, mikäli Ilari Koskelo käyttää, Ixonosin 16.1.2013 tiedottamaan merkintäoikeusantiin (”Osakeanti”) liittyen, antamansa merkintäsitoumuksen ja enintään 0,5 miljoonan euron merkintätakauksen osittain tai kokonaisuudessaan, eikä Osakeanti toteudu täysimääräisesti. Ilari Koskelon omistus Ixonosissa oli 16.1.2013 443 616 osaketta, vastaten noin 2,9 prosenttia Ixonosin osakkeiden kokonaismäärästä ja äänimäärästä.

Ilari Koskelon käyttäessä kokonaisuudessaan antamansa merkintäsitoumuksen ja -takauksen

ja Osakeannin toteutuessa muutoin täysimääräisesti, Ilari Koskelo tulee omistamaan 3 416 056 Ixonosin osaketta, mikä vastaa noin 9,7 prosenttia Ixonosin osakepääomasta ja äänimäärästä Osakeannin jälkeen.

Ixonosin osakepääoma koostuu yhteensä 15 102 484 osakkeesta ja äänestä ennen Osakeantia ja 35 239 129 osakkeesta ja äänestä, mikäli Osakeanti toteutuu täysimääräisesti.

Helsingissä 17. tammikuuta 2013

IXONOS OYJ

Timo Leinonen

Talousjohtaja