Nimitystoimikunnan ehdotus Elisan hallituksen kokoonpanoksi ja hallituksen palkkioiksi

ELISA OYJ PÖRSSITIEDOTE 28.1.2013 KLO 14.35

Elisa Oyj:n osakkeenomistajien nimitystoimikunta ehdottaa 25.3.2013 kokoontuvalle varsinaiselle yhtiökokoukselle hallituksen jäsenten lukumääräksi seitsemää. Nimitystoimikunta ehdottaa Ari Lehtorannan, Raimo Lindin, Leena Niemistön, Eira Palin-Lehtisen, Mika Salmen ja Mika Vehviläisen uudelleenvalintaa. Uutena jäsenenä hallitukseen ehdotetaan Jaakko Uotilaa.

Nimitystoimikunta ehdottaa hallituksen palkkioiden säilyvän ennallaan.

Lisätietoja Elisan osakkeenomistajien nimitystoimikunnan ehdottamista jäsenistä sekä palkkioehdotus kokonaisuudessaan on yhtiön internet-sivulla www.elisa.fi/yhtiokokous. Nimitystoimikunnan ehdotukset tullaan sisällyttämään yhtiökokouskutsuun.

Elisan osakkeenomistajien nimitystoimikunnan puheenjohtajana toimi Eija Ailasmaa (nimeäjänä Solidium Oy) ja jäseninä Risto Murto (Keskinäinen Työeläkevakuutusyhtiö Varma), Timo Ritakallio (Keskinäinen Eläkevakuutusyhtiö Ilmarinen), Dag Wallgren (Svenska litteratursällskapet i Finland r f) sekä Raimo Lind (Elisa Oyj:n hallituksen puheenjohtaja).

ELISA OYJ

Vesa Sahivirta