Medarbejdervalg til bestyrelsen i Realkredit Danmark A/S

5. februar 2013

Selskabsmeddelelse nummer  13/2013 – 5. februar 2013

Medarbejdervalg til bestyrelsen i Realkredit Danmark A/S

Realkredit Danmark har afholdt valg af repræsentanter til Realkredit Danmarks bestyrelse blandt selskabets medarbejdere i henhold til selskabslovens §§ 143 og 367, stk.4 og bekendtgørelse nr. 344 af 30. marts 2012.

Der var opstillet 2 kandidater til posterne som medarbejderrepræsentanter og 2 kandidater til posterne som suppleanter. Da der således ikke var opstillet flere kandidater end der skulle vælges, blev de opstillede valgt ved fredsvalg. Valgudvalget har accepteret dette.

Som medarbejderrepræsentant i Realkredit Danmarks bestyrelse er valgt senior erhvervsrådgiver Lisbeth Sahlertz Nielsen og senior vurderingskonsulent erhverv Claus Bundgaard. Som suppleant for Lisbeth Sahlertz Nielsen er valgt vurderingskonsulent erhverv Anna-Marie Mikkelsen, og som suppleant for Claus Bundgaard er valgt senior vurderingskonsulent erhverv Karsten Storm.

De valgte medarbejderrepræsentanter og suppleanter vil indtræde i Realkredit Danmarks bestyrelse umiddelbart efter den ordinære generalforsamling den 7. marts 2013.

Direktionen

Eventuel henvendelse kan rettes til underdirektør Henrik Blavnsfeldt, tlf. 45 13 20 76.

Nr. 13_Medarbejdervalg til bestyrelsen i RD - 2013_dk.pdf