Hermed indkaldes til ordinær generalforsamling i North Media A/S, CVR-nr. 66590119

Den 7. februar 2013
Selskabsmeddelelse nr. 02-13

Generalforsamlingen finder sted på nedennævnte adresse:

Ingeniørforeningens Mødecenter A/S
Kalvebod Brygge 31-33
fredag den 8. marts 2013 kl. 15.00

Dagsorden i henhold til vedtægternes § 8.2:

1. Forelæggelse af ledelsens beretning for det forløbne år.
2. Fremlæggelse af revideret årsrapport samt beslutning om godkendelse af årsrapporten.
3. Beslutning om meddelelse af decharge for bestyrelse og direktion.
4. Beslutning om anvendelse af overskud eller dækning af tab i henhold til den godkendte årsrapport.
5. Forslag fra bestyrelsen eller eventuelle forslag fra aktionærerne.

Der er ikke indkommet forslag til behandling på generalforsamlingen.

6. Valg af medlemmer til bestyrelsen.

Bestyrelsen stiller forslag om genvalg af den siddende bestyrelse.

Richard Bunck, Peter Rasztar, Steen Gede og Ulrik Holsted-Sandgreen.

Oplysninger om baggrund og kompetencer for de kandidater, der stiller op til genvalg, kan findes på side 111 i årsrapporten for 2012.

7. Valg af revisorer.

Bestyrelsen stiller forslag om genvalg af Deloitte Statsautoriseret Revisionspartnerselskab.

8. Eventuelt.

Majoritetskrav
Vedtagelse af de under dagsordenens pkt. 2-4, pkt. samt pkt. 6-7 stillede forslag kræver, at forslagene vedtages med simpelt stemmeflertal, jf. selskabslovens § 96.

Oplysninger til brug for tilmelding til og deltagelse i den ordinære generalforsamling:

Den 7. februar 2013 offentliggøres på Selskabets hjemmeside www.northmedia.dk følgende oplysninger vedrørende den ordinære generalforsamling:

1) Nærværende indkaldelse indeholdende dagsorden for generalforsamlingen, de fuldstændige forslag og det samlede antal aktier og stemmerettigheder på datoen for indkaldelsen
2) De dokumenter, der skal fremlægges på generalforsamlingen
3) Tilmeldingsblanket, fuldmagtsblanket og brevstemmeblanket.

(Samtlige dokumenter kan downloades fra Selskabets hjemmeside).

Ved skriftlig anmodning til selskabet (North Media A/S, Gladsaxe Møllevej 28, 2860 Søborg, att. Investor relations eller e-mail: investor@northmedia.dk) fremsendes ovennævnte dokumenter tillige med almindelig brevpost.

Aktionærens ret til at deltage i og afgive stemmer på generalforsamlingen fastsættes i forhold til de aktier, aktionæren besidder på registreringsdatoen, som ligger 1 uge før generalforsamlingens afholdelse. Aktionæren skal således senest være registreret som aktionær den 1. marts 2013. Aktionærer kan stille spørgsmål til bestyrelse og direktion på generalforsamlingen.

Adgangskort til generalforsamlingen rekvireres elektronisk via Selskabets hjemmeside eller ved fremsendelse af tilmeldingsblanket, der kan downloades fra Selskabets hjemmeside. Tilmeldingsblanket skal uanset medie være Computershare A/S i hænde senest 7. marts 2013, kl. 12.00. Bestilte adgangskort vil blive sendt inden generalforsamlingen til den adresse, der er noteret i Selskabets ejerbog.

Aktionæren har ret til at møde ved fuldmægtig og kan i øvrigt møde sammen med en rådgiver. Aktionæren har ligeledes ret til at brevstemme. Værger, repræsentanter for boer og andre legale repræsentanter kan mod behørig legitimation løse adgangskort og udøve stemmeret eller brevstemme efter foranstående regler.

Ønsker man at afgive fuldmagt eller brevstemme, kan det ske elektronisk via aktionærportalen eller på den fuldmagtsblanket eller brevstemmeblanket, der kan downloades fra Selskabets hjemmeside. Blanketten skal udfyldes, dateres og underskrives. Fuldmagt/brevstemme skal uanset medie være Computershare A/S i hænde senest den 7. marts 2013, kl. 12.00. Bemærk venligst, at der kan afgives enten fuldmagt eller brevstemme, men ikke begge dele og at en brevstemme ikke kan tilbagekaldes.

Selskabets samlede aktiekapital udgør nominelt 100.275.000 kr. Selskabets aktiekapital er fordelt på aktier med en pålydende værdi á kr. 5, der hver giver én stemme.

North Media A/S

Richard Bunck