Revenio Group Oyj: REVENIO GROUP MYI DONE LOGISTICSIN LIIKETOIMINTAA

Revenio Group Oyj        Pörssitiedote 7.2.2013 klo 15.15

REVENIO GROUP MYI DONE LOGISTICSIN LIIKETOIMINTAA

Revenio Group Oyj:n tytäryhtiö Done Logistics Oy, joka joulukuussa 2012 luokiteltiin lopetettavaksi toiminnoksi, on tänään myynyt osia liiketoiminnastaan liiketoimintakaupalla Amipac Oy:lle. Myydyt liiketoiminnot kattavat yhtiön liiketoiminnan lukuun ottamatta kaupantekohetkellä keskeneräisiä projekteja oikeuksineen ja velvoitteineen, jotka Done Logistics hoitaa loppuun. Projektien loppuunsaattamiseen tarvittavia palveluita ostetaan jatkossa myös Amipac Oy:ltä. Kaupan yhteydessä toiminimi Done Logistics siirtyy ostajalle aputoiminimeksi.

Kaupalla ei ole vaikutusta Revenio Group- konsernin tulokseen eikä tulosohjeistukseen.

Revenio Group Oyj

Olli-Pekka Salovaara

Lisätietoja:

Toimitusjohtaja Olli-Pekka Salovaara, gsm 040-5675520

olli-pekka.salovaara@revenio.fi

JAKELU:

Finanssivalvonta

www.revenio.fi

Revenio Group Oyj on NASDAQ OMX Helsingissä noteerattu suomalaisen monialakonserni Revenion emoyhtiö. Revenio Group Oyj:n tytäryrityksille on yhteistä korkealaatuinen suomalainen erityisosaaminen ja vientiin perustuva liiketoiminta.

Revenio-konserni muodostuu kuudesta itsenäisesti liiketoimintaa harjoittavasta yhtiöstä, jotka muodostavat kaksi liiketoimintasegmenttiä. Tytäryhtiöt ovat Done Logistics Oy, Done Software Solutions Oy, Icare Finland Oy, Boomeranger Boats Oy, FLS Finland Oy ja Midas Touch Oy.