Bokslut för 2012 - Inbjudan till telefonkonferens

Alliance Oil Company Ltd offentliggör bokslutet för helåret och fjärde kvartalet 2012 torsdagen den 21 februari 2013 cirka kl 7.30 på morgonen.

Bolaget inbjuder härmed till telefonkonferens torsdagen den 21 februari kl 10.00. Vid telefonkonferensen medverkar Arsen Idrisov, VD och Angelika Adieva, finansdirektör som kommenterar kvartalsrapporten och aktuella händelser. Telefonkonferensen genomförs på engelska.

För att delta i telefonkonferensen vänligen välj något av följande alternativ:

Internet

Telefonkonferensen sänds direkt på Internet, och kan följas på Alliance Oils hemsida www.allianceoilco.com.

Ring följande telefonnummer ett par minuter innan telefonkonferensen startar:

Från Lokalt nummer Avgiftsfritt nummer
Sverige 08 505 202 78 0200 125 058
Ryssland   810 8002 198 4011
Övriga länder  +44 20 7190 1596 0800 358 5263

Konferensnummer: 4600963

Konferensen spelas in och kommer att finnas tillgänglig på www.allianceoilco.com.

För ytterligare information:

Jakob Sintring, investor relations Sverige, tel. +46 8 611 49 95

Pavel Kim, head of investor relations, Moskva, tel. +7 495 777 18 08 anknytning 1056

Besök även: www.allianceoilco.com

Alliance Oil Company Ltd är ett ledande självständigt olje- och gasföretag med en vertikalt integrerad verksamhet i Ryssland och Kazakstan. Alliance Oil Company har idag omfattande olje- och gasreserver och downstreamverksamhet som inkluderar raffinaderiet i Khabarovsk och ett ledande nätverk av bensinstationer och oljeproduktsdepåer i ryska Fjärran Östern. Bolagets depåbevis handlas på NASDAQ OMX Nordic under symbolen AOIL.

AOIL_2013_02_15_sve.pdf