Outokumpu on nimittänyt Olli-Matti Saksin Stainless Coil EMEA -liiketoiminta-alueen myyntijohtajaksi

OUTOKUMPU OYJ
LEHDISTÖTIEDOTE
4.3.2013 klo 14.30

Olli-Matti Saksi on nimitetty Stainless Coil EMEA -liiketoiminta-alueen myyntijohtajaksi 2.4.2013 alkaen. Hän raportoi Stainless Coil EMEA -liiketoiminta-alueen vetäjälle, Ulrich Albrecht-Früh’lle.

Olli-Matti Saksi, s. 1967 ja Suomen kansalainen, on valmistunut diplomi-insinööriksi Teknillisestä korkeakoulusta.  Hänellä on yli 20 vuoden kokemus globaaleista teräs- ja alumiiniyhtiöistä, kuten Arcelor-Mittalista ja Rautaruukista, ja viimeksi hän on työskennellyt johtajana kansainvälisessä alumiiniyhtiössä, Aleris Inc:issä. Uransa aikana hän on asunut useissa Euroopan maissa, mukaan lukien Saksassa.

Stainless Coil EMEA -liiketoiminta-alueen vetäjä Ulrich Albrecht-Früh sanoo: “Olli-Matti tuo Outokumpuun laaja-alaisen kokemuksensa paitsi Euroopan myynnin myös suuren luokan muutosprosesseiden johtamisesta. Hänen persoonansa, kokemuksensa eri kulttuureista ja kielitaitonsa sopivat saumattomasti tiimiimme ja auttavat vahvistamaan asiakassuhteitamme entisestään. Toivotan hänet mielelläni tervetulleeksi Outokummun tiimiin ja odotan innolla hänen panostaan liiketoimintamme kehittämisessä.”

Lisätietoja:

Kari Tuutti
puh. (09) 421 2432, matkapuh. 040 717 0830

Outokumpu Oyj

Outokumpu on ruostumattoman teräksen ja erikoisseosmetallituotteiden markkinajohtaja maailmassa. Tuotteemme ovat omiaan vaativiin käyttökohteisiin ruokailuvälineistä energialaitoksiin, siltoihin ja sairaalavälineisiin. Ruostumaton teräs edesauttaa kestävää kehitystä, sillä se on 100-prosenttisen kierrätettävä, korroosionkestävä ja vahva materiaali, jota ei tarvitse huoltaa. Outokummun palveluksessa on noin 16 000 ammattilaista yli 40 maassa. Konsernin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja osake on listattu NASDAQ OMX Helsingissä. www.outokumpu.fi

Olli-Matti Saksi 04032013 FIN.pdf