Metson vuoden 2012 vuosikertomus sekä selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä julkaistu

Metso Oyj:n pörssitiedote 06.03.2013 klo 14:15 paikallista aikaa

Metso Oyj:n vuoden 2012 verkkovuosikertomus on julkaistu osoitteessa www.metso.com/2012. Verkkovuosikertomuksen kieli on englanti. Lisäksi tänään on julkaistu vuosiesite 2012 ja tilinpäätös suomeksi ja englanniksi pdf-tiedostoina osoitteessa www.metso.com/raportit.

Painettu vuosiesite ja tilinpäätös julkaistaan suomeksi ja englanniksi viimeistään viikolla 13. Painettu raportti on tilattavissa osoitteesta www.metso.com/julkaisujentilaus.

Metso on tänään julkaissut myös selvityksensä hallinto- ja ohjausjärjestelmästä vuodelta 2012. Selvitys on laadittu suomalaisten listayhtiöiden hallinnointikoodin suosituksen mukaisesti. Selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä on saatavilla pdf-tiedostona osoitteessa www.metso.com/hallinnointi.

Metso on kansainvälinen teknologia- ja palvelutoimittaja prosessiteollisuuden asiakkailleen kaivos-, maarakennus-, massa ja paperi-, voimantuotanto- sekä öljy- ja kaasualalla. Metson 30 000 osaajaa yli 50 maassa edistävät asiakkaidemme kannattavuutta ja kestävää kehitystä ympäri maailman. Metson osakkeet on listattu NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä.

www.metso.com/fi ,  www.twitter.com/metsogroup

Lisätietoja antaa:

Juha Rouhiainen, sijoittajasuhdejohtaja, Metso Oyj, puh. 020 484 3253

Metso Oyj

Harri Nikunen

talous- ja rahoitusjohtaja

Juha Rouhiainen

sijoittajasuhdejohtaja

jakelu:

Nasdaq OMX Helsinki Oy

Tiedotusvälineet

www.metso.com