Nurminen Logisticsin vuosikertomus ja selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä 2012 on julkaistu

Nurminen Logistics Oyj                                                     Pörssitiedote 20.3.2013 klo 15.00

Nurminen Logisticsin vuosikertomus, tilinpäätös sekä selvitys hallinnointi- ja ohjausjärjestelmästä vuodelta 2012 on julkaistu. Julkaisut löytyvät Nurminen Logisticsin internetsivuilta osoitteesta www.nurminenlogistics.com suomeksi ja englanniksi.

Painettu vuosikertomus postitetaan Nurminen Logisticsin osakkeenomistajille viikon 14 aikana. Sitä voi myös tilata yhtiön verkkosivujen kautta.

NURMINEN LOGISTICS OYJ

Laura Jokinen

www.nurminenlogistics.com

Nurminen Logistics tuottaa korkealaatuisia logistiikkapalveluja, kuten rautatiekuljetuksia, terminaalipalveluja, huolintaa ja erikois- ja raskaskuljetuksia sekä logistiikan lisäarvopalveluita. Yhtiöllä on logistiikka-alan osaamista kolmelta vuosisadalta, vuodesta 1886 saakka. Nurminen Logisticsin päämarkkina-alueet ovat Suomi, Itämeren alue ja Venäjä sekä muut Itä-Euroopan maat. Yhtiön osake on listattuna NASDAQ OMX Helsingissä