RAMIRENT OYJ:N HALLITUKSEN JÄRJESTÄYTYMINEN

RAMIRENT OYJ YHTIÖTIEDOTE 26.3.2013

Vantaa, 2013-03-26 17:27 CET (GLOBE NEWSWIRE) --

Ramirent Oyj:n hallituksen järjestäytymiskokous pidettiin 26.3.2013.  Kokouksessa hallitus valitsi keskuudestaan hallituksen puheenjohtajaksi Peter Hofvenstamin ja varapuheenjohtajaksi Susanna Renlundin.

Kokouksessa hallitus päätti myös työvaliokunnan kokoonpanosta jonka tehtäviin, muiden muassa, on osoitettu myös tarkastusvaliokunnan tehtävät. Kaj-Gustaf Bergh ja Susanna Renlund valittiin työvaliokunnan jäseniksi ja Peter Hofvenstam valittiin työvaliokunnan puheenjohtajaksi.

Hallitus arvioi tämän kokoonpanon olevan tarkoituksenmukainen huomioiden työvaliokunnan tehtävät kokonaisuutena sekä että työvaliokunta ainoastaan valmistelee asioita hallituksen päätöksentekoa varten.

Vantaa 26.3.2013

RAMIRENT OYJ
Magnus Rosén

LISÄTIETOJA:
Jonas Söderkvist, talousjohtaja, puh. 020 750 3248

JAKELU:
www.ramirent.com

Ramirent on johtava konevuokrauskonserni, joka yksinkertaistaa asiakkaittensa liiketoimintoja toimittamalla dynaamisia vuokrausratkaisuja. Palvelemme laajaa asiakaskuntaa, kuten rakennus- ja prosessiteollisuutta, telakoita, julkista sektoria ja kotitalouksia. Vuonna 2012 konsernin liikevaihto oli 714 miljoonaa euroa. Konsernilla on 3.000 työntekijää 358 toimipaikassa 13 maassa Pohjoismaissa ja Keski- ja Itä-Euroopassa. Ramirent on listattu NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä.