Etteplan Oyj:n hallituksen järjestäytymiskokouksen päätöksiä

ETTEPLAN OYJ, PÖRSSITIEDOTE, 27.3.2013, KLO 15.15

ETTEPLAN OYJ:N HALLITUKSEN JÄRJESTÄYMISKOKOUKSEN PÄÄTÖKSIÄ

Etteplan Oyj:n varsinainen yhtiökokous 27.3.2013 valitsi hallituksen jäseniksi uudelleen Tapio Hakakarin, Heikki Hornborgin, Robert Ingmanin, Pertti Nupposen, Satu Rautavallan ja Teuvo Rintamäen.

Etteplan Oyj:n hallitus on yhtiökokouksen jälkeisessä hallituksen järjestäytymiskokouksessa valinnut yhtiön hallituksen puheenjohtajaksi Heikki Hornborgin ja varapuheenjohtajaksi Robert Ingmanin.

Etteplan Oyj:n nimitys- ja palkitsemisvaliokunnan puheenjohtajaksi valittiin Tapio Hakakari sekä jäseniksi Heikki Hornborg ja Robert Ingman.

Etteplan Oyj:n Ruotsin liiketoiminnan kehittämiseen keskittyvän työvaliokunnan puheenjohtajaksi valittiin Robert Ingman ja jäseneksi Pertti Nupponen.

Hallitus on järjestäytymiskokouksessaan arvioinut jäsentensä riippumattomuuden Suomen listayhtiöiden hallintokoodin mukaisesti. Hallitus on todennut, että kaikki hallituksen jäsenet ovat yhtiöstä riippumattomia. Tapio Hakakari, Heikki Hornborg, Pertti Nupponen, Satu Rautavalta ja Teuvo Rintamäki ovat merkittävistä osakkeenomistajista riippumattomia hallituksen jäseniä.

Hollolassa 27.3.2013

Etteplan Oyj

Lisätietoja:
toimitusjohtaja Juha Näkki, puh. 0400 606 372

JAKELU:

www.etteplan.com

Etteplan tuottaa teknisiä suunnittelupalveluita ja tuoteinformaation ratkaisuja maailman johtaville valmistavan teollisuuden yrityksille. Palvelumme parantavat asiakkaittemme tuotteiden ja suunnitteluprosessien kilpailukykyä tuotteen koko elinkaaren ajan. Etteplanin innovatiivisen suunnittelukyvyn tuloksia on nähtävissä lukuisissa teollisuuden ratkaisuissa ja arjen tuotteissa.

Vuonna 2012 Etteplanin liikevaihto oli 134,5 miljoonaa euroa. Yhtiön palveluksessa on lähes
1 800 asiantuntijaa Suomessa, Ruotsissa, Alankomaissa ja Kiinassa. Etteplan on listattu
NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä tunnuksella ETT1V.