Brøndby IF – Valg til bestyrelsen

Den 12. marts 2013 meddelte bestyrelsen i Brøndby IF, at den ønskede at udtræde af ledelsen af selskabet ved den førstkommende generalforsamling, men tillige følte sig forpligtet til bedst muligt at sikre selskabets videreførelse.

Efter drøftelser om bestyrelsens sammensætning med selskabets større aktionærer, herunder om det forsvarlige og mulige i at skifte bestyrelse på dette kritiske tidspunkt, og efter opfordring fra de større aktionærer, opstiller den siddende bestyrelse som interimsledelse med henblik på at færdiggøre selskabets kapitalplan.

Herefter vil bestyrelsen indkalde til en ekstraordinær generalforsamling til valg af en ny bestyrelse støttet af selskabets på det tidspunkt væsentlige aktionærer. Generalforsamlingen til valg af den nye bestyrelse vil blive afholdt, når kapitalplanen er afsluttet og senest i juni 2013.

Yderligere information om denne meddelelse kan fås hos konstitueret administrerende direktør Tommy Sommer Håkansson på telefon 43 63 08 10

FBM nr 13 2013 Brøndby IF - Valg til bestyrelsen.pdf