Modtagelse af stemmefuldmagter til bestyrelsen

Meddelelse nr. 3/2013

Aarhus, 2013-04-15 14:43 CEST (GLOBE NEWSWIRE) --

Under henvisting til bekendtgørelse nr. 224 af 10. marts 2010 meddeles det, at Triforks bestyrelse har modtaget blanko stemmefuldmagter, som repræsenterer 59% af den stemmeberettigede aktiekapital, til brug på den ordinære generalforsamling den 18. april 2013. Dette når egne aktier (stk. 377.088) er fratrukket.

Om Trifork

Trifork blev etableret i 1996 og er børsnoteret på NASDAQ OMX Copenhagen. Virksomheden er en innovativ software udvikling virksomhed der fokuserer på forretningsområderne: Mobile, Agile og Cloud. Trifork udvikler og leverer forretningskritiske it-systemer til flere brancher (bl.a.: Finans, Sundhed, Offentlig, Industri og Telekom). Koncernen har 235 medarbejdere fordelt på 11 kontorer i Aarhus, København, Esberg, London, Zürich, Amsterdam, Krakow, Stockholm og San Francisco. Ved udgangen af 2012 havde Trifork en markedsværdi på DKKm 243 / EURm 33, med en omsætning på DKKm 223 / EURm 30.

Bestyrelsen, Trifork A/S

Trifork A/S