Cramo Oyj julkaisee tammi-maaliskuun osavuosikatsauksen 3.5.2013 klo 9.00

Vantaa, Suomi, 2013-04-24 08:00 CEST (GLOBE NEWSWIRE) -- Cramo Oyj    Pörssitiedote 24.4.2013, klo 9.00

Cramo Oyj julkaisee tammi-maaliskuun osavuosikatsauksen 3.5.2013 klo 9.00

Cramo Oyj julkaisee osavuosikatsauksen tammi-maaliskuulta perjantaina 3.5.2013 klo 9.00. Tulostiedote on julkaisemisen jälkeen nähtävillä yhtiön internet-sivuilla osoitteessa www.cramo.com.

Tiedotustilaisuus analyytikoille ja toimittajille järjestetään perjantaina 3.5.2013 klo 11.00 Kämp Kansallissalissa, osoitteessa Aleksanterinkatu 44 A, 2. krs., Helsinki. Tilaisuus on englanninkielinen.

Tiedotustilaisuutta voi seurata suorana lähetyksenä internetissä osoitteessa:

Tilaisuuden aikana voi esittää kysymyksiä.

Taltiointi tilaisuudesta on saatavilla Cramon internet-sivuilla myöhemmin samana päivänä.

CRAMO OYJ

Vesa Koivula

Vesa Koivula, toimitusjohtaja, puh. 010 661 10 tai 040 510 5710

NASDAQ OMX Helsinki Oy