EL & Site Oy ja Ramirent Finland Oy yhteistyöhön sähköistys ja valaistuspalveluissa - parempaa palvelua asiakkaalle

Lehdistötiedote 7.5.2013

Vantaa, 2013-05-07 09:00 CEST (GLOBE NEWSWIRE) --

Ramirent Finland Oy:n toimitusjohtaja Anna Hyvönen ja EL & Site Oy:n myyntijohtaja Timo Lamberg allekirjoittivat Bauma-messuilla Münchenissä yhteistyösopimuksen sähköistyspalveluiden ja valaistuksen myynnistä, markkinoinnista ja koulutuksesta.

Yhteistyön myötä EL & Site ja Ramirent markkinoivat ja myyvät sähköistyspalveluja projekteissa osana Ramirentin kokonaisratkaisuja. EL & Siten asiantuntemus, kokemus, vahvat referenssit ja hyvät asiakassuhteet tukevat Ramirentin ratkaisumyyntiä ja auttavat projektien toteuttamisessa. Yhteistyö mahdollistaa myös EL & Siten asiantuntemuksen ja laajan kokemuksen hyödyntämisen Ramirentin asiakkaille ja henkilöstölle.

Yhteistyön tuomat edut asiakkaillemme

Yhteistyön suora hyöty asiakkaillemme on kasvava asiantuntijuus, koulutus sekä innovatiiviset tuotteet. Kasvattamalla omaa osaamistamme ja tuomalla asiakkaidemme saataville markkinoiden parhaat tuotteet kasvatamme asiakkaidemme kilpailukykyä.

”Kokemuksemme myötä pystymme valitsemaan asiakkaan kanssa heille parhaiten sopivan kalustokokonaisuuden sekä energia- ja kustannustehokkaimman ratkaisun. Asiakkaamme voivat luottaa siihen, että Ramirentiltä saa markkinoiden parhaan kaluston ja osaamisen” ”, Timo Lamberg korostaa.

”EL & Site yhteistyön myötä Ramirent tarjoaa asiakkailleen tälläkin tuotealueella parhaita ratkaisuja markkinoilla. Ja sitähän asiakkaamme odottavat markkinajohtajalta.”, tiivistää Mirja Pahkala.

Sami Metso, Ramirent Finland Oy
sami.metso@ramirent.fi