TRANSAKTIONER I FORBINDELSE MED AKTIETILBAGEKØBSPROGRAM

Nr. 87
SELSKABSMEDDELELSE
21. maj 2013

Den 26. februar 2013 indledte PANDORA et aktietilbagekøbsprogram, jf. Selskabsmeddelelse no. 69 af 26. februar 2013. Programmet blev gennemført i overensstemmelse med bestemmelserne i Europa-Kommissionens forordning nr. 2273/2003 af 22. december 2003 (Safe Harbour-forordningen). Formålet med programmet er at nedsætte PANDORAs aktiekapital samt opfylde forpligtelser i henhold til medarbejderaktieoptionsprogrammer.

Under aktietilbagekøbsprogrammet vil PANDORA tilbagekøbe aktier for et beløb på op til DKK 700 millioner i perioden fra den 26. februar 2013 til 31. december 2013.

Følgende transaktioner er foretaget under programmet:

Antal aktier Gennemsnitlig købspris, DKK Værdi af programmet, DKK
I alt, seneste meddelelse 942.143   155.046.949
13. maj 2013 30.295 185,72 5.626.357
14. maj 2013 15.148 206,39 3.126.426
15. maj 2013 17.168 207,86 3.568.523
16. maj 2013 23.226 207,97 4.830.265
17. maj 2013 10.099 213,46 2.155.763
Total under aktietilbagekøbsprogrammet 1.038.079   174.354.283

Med de ovenstående transaktioner ejer PANDORA i alt 1.221.004 egne aktier, svarende til 0,9% af aktiekapitalen.

OM PANDORA
PANDORA designer, fremstiller og markedsfører håndforarbejdede og moderne smykker fremstillet af ædle materialer og til tilgængelige priser. PANDORAs smykker sælges i mere end 70 lande fordelt på seks kontinenter via over 10.300 forhandlere, herunder ca. 900 Konceptbutikker.

PANDORA blev stiftet i 1982 og har hovedkontor i København. PANDORA beskæftiger på verdensplan over 6.000 medarbejdere, hvoraf 4.000 arbejder i Gemopolis i Thailand, hvor virksomheden fremstiller sine smykker. PANDORA er noteret på NASDAQ OMX Copenhagen i Danmark. I 2012 udgjorde PANDORAs samlede omsætning DKK 6,7 milliarder (ca. EUR 893 mio.). For yderligere oplysninger, se www.pandoragroup.com.

For yderligere information kontakt venligst:

INVESTOR RELATIONS
Morten Eismark, VP Group Investor Relations