Foreningsmeddelelse nr. 10/2013

København, 24. maj 2013, 2013-05-24 12:10 CEST (GLOBE NEWSWIRE) --

Ved Foreningsmeddelelse nr. 2/2013 af 10. januar 2013 redegjorde foreningen for, at det havde været nødvendigt at anmode NASDAQ OMX Copenhagen A/S om en børspause, idet foreningen som følge af administrationsskifte pr. 1. januar 2013 ikke havde modtaget de nødvendige oplysninger til brug for opgørelse af foreningens indre værdi pr. 10. januar 2013.

Foreningen offentliggjorde årsrapport for 2012 ved Foreningsmeddelelse nr. 8/2013 af 17. april 2013, og foreningens nye administrator har herefter på baggrund af det regnskabsmateriale, der har været produceret i forbindelse med udarbejdelsen af årsrapport for 2012, udarbejdet indre værdiberegninger for foreningen, og foreningen vil i dag offentliggøre indre værdiberegning pr. ultimo april 2013. Foreningen vil fremover senest hver den 10. i måneden offentliggøre indre værdiberegning pr. ultimo den foregående måned.

Samtidig har foreningen dags dato anmodet NASDAQ OMX Copenhagen A/S om almindelig notering af foreningens papirer.

Foreningen european retail

Yderligere oplysninger: